Family -all because two people fell in love

onsdag 17. oktober 2012

Høststemning!

"Tips og inspirasjon til hjemmet"  har en bloggutfordring med tema "Høststemning", og her er mitt bidrag :)

Høststeming for meg er flotte farger, innspill fra naturen i interiøret, innekos og levende lys :)







 
Premien til den heldige vinneren er en kjøkkenmaskin fra Assistent, levert av http://www.multitrend.no/.
 
Jeg krysser fingrene, og skulle jeg være så heldig, så er denne blå utgaven mitt store ønske :)
 
 

2 kommentarer:

  1. Så god høststemning hos deg :)

    Og for en herlig blogg du har.
    Legger meg til som følger, og du får også være i blogglista mi.
    Stikk gjerne innom hos meg også.

    :) Inger

    SvarSlett
  2. Hei! Tusen takk for hyggelig kommentar! Stikker innom bloggen din! :)

    SvarSlett