Family -all because two people fell in love

fredag 4. mai 2012

Innkjøp

Her er noen bilder av ting jeg har kjøpt inn, og som fremdeles ligger innpakket å venter på å bli tatt fram. Å, som jeg gleder meg til å innrede!

Dette putetrekket fra Jotex er fra serien som heter Ella. Jeg har bestilt roll-up-gardin, duk og to putetrekk til kjøkkenet fra denne serien :)


Dette speilet (eller ihvertfall et veldig likt et) kjøpte jeg på Drivstua Gartneri. Det skal få plassen sin over sminkebordet som jeg har lagt ut bilde av tidligere.



 Sangen vår! :) Og så finnes den som wallsticker!! Jippi! Den har jeg bestilt fra Sofies Villa og skal få prege en av veggene på soverommet.


To slike bokser har jeg bestilt fra Sofies Villa (elsker den butikken btw...) Og har tenkt å ha de på kjøkkenbenken med kaffekaplsler, eller på vaskerommet med vaskemiddel...? Andre gode forslag?
Ha en fin dag! Legg gjerne igjen et spor hvis du er innom å titter, det hadde vært koslig! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar