Family -all because two people fell in love

onsdag 15. juni 2011

Trenger deres tanker...!

....for det er utrolig vanskelig å danne seg et helhetsbilde i hodet når man skal velge farger, gulv osv...
Jeg er veldig glad i hvitt, lysegrått og eik. Har mye av dette i interiøret nå, og kommer til å fortsette med det tenker jeg. Har noen av dere sett lysegrå kjøkkeninnredning med eikeplate? Tror dette kan bli fint, men har ikke sett det noe sted. Veggene blir lyse/hvite (litt usikker på hvilke vegger vi skal ha; Panelplater, tapet, glatte vegger eller en kombinasjon..) Og så har vi tømmerveggen som jeg håper å få i samme nyanse som gulvet. Det blir nok en del eik, men håper det ikke blir "for mye", hverken av hvitt eller eik... Hva tenker dere?
Eike-skipsgulv fra Alloc
Trapp med åpne eiketrinn og hvit omramming. Jeg ønsker hvitt rekkverk også.
Drømmekjøkkenet mitt fra Sigdal, noen som har sett denne fargen kombinert med eikeplate?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar