Family -all because two people fell in love

onsdag 4. mai 2011

Skattejakt :)


Jeg elsker gamle ting -spesielt hvis de lar seg integrere i min stil :) Og på gården dukker det opp den ene skatten etter den andre :) Da gjelder det bare for meg å løpe rundt å "redde" skattene før de blir kastet eller brent av en ryddeivrig mann... Nå er det bare tømmerkassen som står igjen, og i muren nede i kjelleren er det en gammel feierluke, sikkert fra husets byggeår (?) (ca 1890). Den har jeg nå fått reddet fra å bli kastet (puh!) Vet ikke helt hva jeg skal bruke den til, men fin er den! Kanskje den bare blir stående til pynt på en hylle eller noe. Er også usikker på om jeg skal pusse og fikse den eller om den skal få være sånn som den er. Noen innspill? Det står "TMV" (Trondheims makaniske verksted) og "Trolla brug"
Dårlig mobilbilde, men her er den:
Her er noen gamle skatter jeg har her i leiligheten, en kjøkkenvekt fra mormors loft (tilhørte oldemoren min), og en puff som bestefaren min fikk lagd til meg da jeg var liten. Puffen har jeg lagt nytt trekk på. Lysene på vekten har jeg pyntet med en side fra en gammel bok kjøpt på loppemarked, en blonde og en gammel nøkkel :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar